toorsdag.


tycker om torsdagar inte vet jag varför,snö plask äre ute och halt som satan,smart när man har lågskor ute..
gick upp halv elva typ,sen så frukost,,nu har jag nyss varit ute och gått det var gött men ont i örat fick jag haha:P
nu är jag förtjänad en kaka och lite cola mums:) sen ska jag träna kl 5 ska hämta upp emma vid skolan med eftersom hon slutar sent:)
sen imorn äre fredag vilket betyder fristående och tråk, lördag tråk, söndag gympa:)
sen äre ny vecka och nästa helg tävling med barna ska bli så himla skoj, vi tränade på programmet igår med solstrålarna och då tog det ungefär 4 minuter det var bra, dom körde väldigt bra: är stolt.


solstrålarna:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0