äntligen fredag!:)

igår då skulle jag och mamma äta glass, gick lite för fort för att sedan skulle jag te sanna planerade vi via sms haha:) så de blev hem och byta kläder,sen skjutsa mamma mig te busstationen så åkte jag te sanna väl där så såg vi lite på " en fyra för tre" som jag hade köpt ju det var riktigt bra haaa:D lite roligt med, sen så gick vi  eller jag ,sanna hoppade te konsum och handla glass sen satte vi oss på deras altan och åt den,sen blev det lite mer  en fyra för tre:) sen satte vi oss lite mer fast på deras andra altan haha:) sen så skjutsa sannas pappa oss te Mcdonalds men innan hämtade vi elin:) sen så hem igen och åt maten var gött:) sen så blev det lite slappt på altanen med korsord i typ 2,5 timmr var faktiskt väldigt kul:) sen orka jag itne åka hem så jag sov hos sanna:) vi såg på hip hip hora haha är så jävla bra film:)
sen sov vi :)


Fredag: vaknade tio över fem först sen somna jag 7 igen, sen vakna jag vid 8 ,sen lite senare och sen halv tio typ:) sen gick vi upp och såg lite tv:) sen lite frukost,sen skulle jag ta 12,05 bussen hem så sanna följde mig te deras brevlåda:) ltie seg buss men:;) väl hemma så hämta mamma mig sen åkte vi och hämta anna se te bergvik och handlade lite:) nu har jag duschat och ska göra lite korsord:) sen äre väl mat så småningom med göttit:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0