fredaaag:)

GRATTIS ANNA K 18-ÅR!:)

igår så efter jag tränat och vart hemma lite , skulle vi hämta anna i östra deje, vi visste inte riktigthur vi skulle åka så vi hamna lite fel på en grusväg så vi fick åka 1mil på den, vi hadee åkt in på fel sida,sen tillslut kom vi ut på en vanlig väg och så åkte vi mot forshaga,sen tillslut ser vi det som iv skulle åka in på och sen liter grusväg igenoch äntligen var anna hämtad,sen åkte vi tebaka och nu ser vi att nån av mamma eller om det var pappa hade rätt att det var där det stod brukshundklubb och östra deje 5 km vi skulle in på haha snacka om jobbigt:P


idag då fredag fyy jävlar va gött:) , solen skiner idag med är väl glad för det men just nu vill jag bara vara i skuggan haha , gick upp halv tio gött, anna är påväg te fjällbacka men hon och linda blir lite försenade för att strömmen funka inte vi station men det gick bra för nu är dom iväg.
jag mamma och pappa åkte en tur, te damms och fikade sen handla vi,sen drog jag och mami te bergvik där hon köpte en klänning ,ett par leggings,ett linne och en svart kjol te mig, snäll hon:), för hade ju inget fint tills imorn när det är nöjes så:P haha.  sen systemet sen så köpte vi godis sen åkte vi hem, nu dööör jag snart av värmeslag, nu äre tråk resten av denna dag kan jag tro:P

helg nu då, gött sen äre ny vecka och då äre först götagalan med sanna hoppas solen skiner:), sen äre gympa tisdag-torsdag gött med inomhus:) , sen börjar ju sun cup med , också kanske det blir lite hamnen på dagen:P

bye bye

Kommentarer
Postat av: Emma

Trevlig helg:)

2008-07-25 @ 19:20:14
URL: http://emaasemaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0