fredaag.


igår kväll blev det mormor och morfar ju, anders marianne och margit var med där, vi bjöds på mat nån fisk sak och potatis det var gött, sen te efterrätt nån rabarber paj det var med gött, vi kom aldrig hem heller, jag lät nog som ett litet tjatigt barn te slut haha:P men folk ska ju babbla så mkt:P sen halv elva kom vi äntligen iväg, först kolla vi anders bil som var den coolaste jag sett typ haha så jävla snögg:P , och anders sa mkt roliga saker denna kväll han är rolig som faan:) herreguuud:P sen vare sova typ när man kom hem men duscha först, sen fick jag ett sms av AK tio i tolv, kolla buss åt mig från stan ,, skrev att jag sov. hon får kolla upp det själv tyckte jag:P


fyy faan va gött med fredag idag!:), idag ska jag inte göra något tror jag, men ska nog med och skjutsa pappa och sen te bergvik med anna och mamma:) och sen kanske träffa terr efter halv fem har inte bestämt oss än men kanske för hon skulle göra massa saker innan:) , elelr så ses vi imorn,..sen vet jag inte , se nått bra på tv om det är nåt.
lördag imorn också tråk . söndag tråk, måndag tråk:P tisdag äntligen äre gympa fy faan va kul:) och torsdag med dock ute men:P
också vill jag träffa sannis nån mer dag hon är bäst:)
också vill jag ut nån dag, helst med sannis det är roligast:)

yeaaah:) snart fyller lina år och anna och ronja och fille, och terr också...grattis till dom i förskott:P haha.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0