lördag:)


japps igår vare fredag, vi åkte lite familjen och jag, sen fikade vi på cafe råtorp:) ,sen så handlade vi och sådär.,sen vare hem för mig att byta kläder skulle ju träffa terr och eias vid 17.00 på torget ,väl där så åkte vi te bergvik han fick en gosedjurs kanin av mig som han tyckte mycket om:) sen så åt vi mat på max och så,sen så handla vi på maxi sen for vi te stan, precis innan min buss ska gå säger terr att jag ska följa med dom hem, så det gjorde jag så gav hon mig en micro pizza goo hon:) vi såg en film smekmånaden as kul haha, sen så vid tio skulle jag  gå och då nattades elias,han pussa mig på munnen med sin napp:) och krama mig sen gick han och sov och jag gick mot stan för skulle åka bussen hem,fick en del roliga sms av sanna som såg en konstig film haha:) sen vl hemma blev det toan jävel va kissnödig jag var...sen så duscha jag och sen lite senare gick jag och sov:) gott vare..


Lördag: gikc upp halv tio, ingen vaken haha töligt,men nu är mammi och pappi  vakna i alla fall, undra vad det blir idag ,kanske edsvalla för dom ville inte åka te picasso för anan skulle va med jossa och mamma skulle laga kalops blöö  får bli en annan dag:)  men kanske öb då, sen ska jag städa också lite sen inte göra så mkt mer :) korsord och playa del sol kanske:)

                 
goo unge:)                                   Sthlms bild, jag och Tea Lovis:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0