lördag:)


igår träffade jag terr och elias vi åkte te bergvik och åt max det var gött sen en sväng in på maxi som vanligt haha:) sen tog vi buss mot stan sen så vänta vi där as länge också sjöng vi massa sånger haha elias med lite, hade allsång på  bussen med hahaa:P sen så  gjorde vi upp att dom skulle komma på besök hos mig på lördag ( idag) .


Lördag: jaaaa gick upp halv tio gött, åt frukost...
terr och elias kom och besökte mig på eftermiddagen det var mkt skoj skoj:) , han var så glad så, vi lekte lite och kolla kort, och  fikade sen så dansa han och jag jävel va röj det var och svett blev man men gött att röra på sig vare;)
nu ser jag sommarkrysset och smsar massa med pörn som har gratis sms nu :)
har så tråkigt , alla har roligt idag utom jag känns det som , ville med ut men ingen hade tid typ, marie jobbade ,terr har ju elias ,och sannis som skulle ut med calinen:) , finns typ ingen mer kan jag kan gå ut med :P .

imorn blire? tråk,.... ska hälsa på sanna nån dag i  veckan ,och det blir skoj för det är det alltid för sannis är bäst, vi ska te götagalan 28:e wiiie:) , sen ska jag träna tisdag-torsdag, sen fredag kanske hamnen?:) lördag UT vill jag:) ut ut ut:P jag har damp haha:P mamma börjar jobba på måndag med gött för henne,
 
det var allt jag hade på hjärtat för denna gången haha:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0