lördag:)


igår vare alltså alfies, åt lövbiff och potatisgratäng,sen bana splitt te efterrätt var rätt mätt sen kan jag lova:) sen tog vi en tur i museiparken,sen skjutsa dom mig te torget så gick jag och satte mig på en bänk där. och sen kom marie så drog vi te mcdonalds så hon fick äta lite, sen så gick vi mot hamnen var inte så värsta mkt folk men:) sen spelade bwo haha dom var bra:) sen så drog vi te barbros brygga elelr nåt längre bort där de tvar värsta röj musiken:) jag och marie shakade helt nyktra typ eller jag var men marie hade bara druckit cider, hahaha sånt kan man ju inte göra egentligen om man nykter , dansa nej neej . men det gick mohaha:P, sen vid 00.00 drog vi te tågstationen där maries mami och pappi hämta oss så skjutsa dom mig hem,sen duschade jag och sov:)


lördag: idag äre lördag göttttt, gick upp halv tio typ ,kollade termometern tjugo i tio 24 grader fy faan, jag kommer inte kunna vistas ute idag men minst min mamma:P men men venne ens vad jag ska göra men.
idaaag har jag varit med min familj hela dagen, i försig är vi bara 3 i den nu i helgen eftersom anna är i fjällbacka:P , vi åt mcdonalds förut på filten på skutberget jag fgick ett gult glas för dom lila var slut:P , sen blev det bergvik ,köpte trikåer och fick även en vit övertröja och en gul tshirt av mami snäll hon:)
hemma har vi varit ett tag .suttit på balkongen och läst, funderar på att inte vara där mer snart, och se lite playa del sol och duscha senare för att sedan bege mig till terr , där det är lite förferre med hon och jag och sen nöjes:P

snart ny vecka igen, götagalan, och gympa består den av typ, kanske bada då med har inte doppat mitt första dopp än fy faan :P haha


bye .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0