lördag:)


hmm vakna vid halv tio göttit:) hade fått nått jävla sms av nån som jag såg här i morse som det stod 5 maj i.. as knas
haha;:) såg lite saltkråkan,sen for vi te bergvik men fanns inget där så vi drog te stan te albrekts guld och köpte till henne istället::) sen åkte vi ter affärn men innnan allt det där var vi på skutberget och åt glass mys..handla sen också och sen hem och jag såg på playa del sol sen vare mat gött,men då börja det åska och regna blev rädd och stängde av allt , och så gjorde lite korsord istället:) , sen så har jag nyss duschat ska se sommarkrysset sen hiih:)


imorn konfa då domkyrkan blir väl skoj:) sen så hem te dom säkert på lite fika:) snart äre tisdag med och då far vi te sthlm jag och marie:)

sen vill jag träffa sannis snart igen med:) hon är den bästa:) synd om hennes fot är det:( ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0