måndag..


jahap vakna innan 9 gött dä, men tittade ut och då såg jag regnet fyy fan va tråkigt :) sen såg jag lite playa del sol, är  nog som sanna säger att jag har fastnat i det haha:Dsen tog jag bussen te ikea lyckades bli rätt blöt fort fast jag hade paraply kan nog bero på att skorna läckte in haha:D vänster fot var dyblöt medans höger var torr haha:) ,jag handla 2 rosa vinlgas ett te anna ett te mig:) 2 uggar,5 ramar ett kanin gosedjur te elias:) och toblerone,sen kom mami och hämta mig och så åkte vi te maxi och köpte lite saker:)


blev mat soppa först sen kassler haha:) , sen lite mer playa del sol gött däää:) nu har jag nyss duschat..

sthlm imoooorn:) wiie:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0