Måndag:)

igår: så hade jag mkt tråkigt först, och sen skriver sannis att jag ska komma och leka med henne, och det gjorde jag så jag tog 16.15 bussen innan köpte jag två choklad askar te ronja och fille med för dom fyller 18 år på torsdag:)
sen ko mjag fram gick te sannas hus för hon hade lite huvudvärk:( vilket gick bort sen efter en stund.. sen skulle  vi gå te konsum och köpa fläskfile men det fanns ingen , så vi fick promnera te coop istället och då börja det regna fyyy men men  :) väl där så handla vi sen gick vi hem igen och det regna hela tiden  blö:P sen vare mat det var gott sanna är duktig också såg vi på beck- flickan i jordkällaren den är bra den:) sen så lite senare så gick vi och sov och kollade rosa the movie:) sen sov vi men jag hade skit svårt att somna var as jobbigt.sen vid 5 vaknade jag till..


Idag: tjugo över fem skulle sanna upp så och för hon skulle åka och jobba men jag stanna kvar så var typ helt ensam i deras hus sen haha:P kollade på svensson-svensson som sysselsättning typ 7 avsnitt  kanske för jag orkade inte somna om igen, sen så vid kvart i tio kom sanna och ronja hem då tog vi en tupplur lite grann,och såg på beck- advokaten , inte så jätte bra men ändå:) , sen ringde elin så var hon utanför så åkte vi med henne i hennes bil fast hennes kompis körde, sen så for vi runt lite sen hem te sanna igen sen så såg vi på rosa-the movie haha ,Elin  var skit kul och lekte säl:P och hon och ronja hade romerska bågar krig,herregud:P sen så for vi iväg igen och hämta lite tvätt hos Elin och så, sen så lite mer saker ,sen var vi hemma och då hade ronja alla sina kompisar där, sen så tog jag 7 bussen hem sanna körde mig te station ,,,snällaste som finns hon:) och  elin med såklart:) hihihii
Tack för allt mina kära vänner!:)


None
två goodingar:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0