måndag.


ännu en ny vecka börjar, lika faan varmt äre idag jag kommer ärligt döö av värmen, gick upp vid tjugo över nio,sen så åt jag lite frukost görj ag aldrig annars men,snart ska anna ut och sola med carro.

jag såg på morrhår och ärtor förut sen drog jag te stan för att köpa en sak:) ,sen så hem nu väntar jag på att jag ska åka och möta sanna vid bussen så vi kan dra te götagalan:) , sen blire nog mcdonalds med wiie:)

Jag mötte sanna i stan vid tågstationen fem över sex,sen tog vi bussen te karolinen för att gå på götagalan på tingvalla,fyy faan varmt det var där kan jag lova:) ,sen lite senare vid halv nio gick vi mot stan för att fylla på sannas mobil och äta donken mkt gott:) , bärjade spåra ur lite för sanna sen hon var nog lite trött,men hon är rolig att lyssna på så det gjorde inget, man skrattar hela tiden:) , roligt snack hade vi haha, sen gick vi mot hennes buss, vänta lite där sen så gick jag te min buss, då får jag roligaste smset:P sen ännu mer och sen ännu mer jag doog typ men jag förstår attt hon också gjorde det skratta i alla fall herreguud, ofta man gör så på bussen som dom där snett framför sanna gjorde haha:P , sen så ringde jag för att höra hur det gick haha oh herreguud, sen ringde sanna mig för attt hon ville prata med mig tills hennes mami hämta henne för det åskade och regna en massa, gittan är snäll:) nu ska jag nog ta och sova så jag tar mig upp vid 7.00 imorn:)


imorn ska jag och terr och elias dra te kr-hamn, thereces kompis sandra har ju flyttat dit så vi ska dit lite, åker vid 8.45 ska mötas vid halv nio tidigt haha:P sen så äre gympa på kvällen inomhus fy fa va kul
onsdag? ,  torsdag gympa och bada med pernilla torr jag:) ska bli skoj. sen fedag-lördag-söndagäre sun cup ska nog kolla lite på det kusin ska ju spela :)
sen blire väl inte så mkt mer kul:) gympaläger ve 33:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0