måndag, ny vecka:)


japp som sagt igår vare bio jävla va braa:) så vare med det, sex and the city filmen nästa gång då eftersom jag lovade terr det  för att hon följde med mig på mamma mia haha:D iför sig har jag aldrig sett nått som har med sex and the city att göra men haha:P


idaaag då!, gick upp halv tio orkade inte gå upp nio, har klätt på mig nu och bäddat sängen med mitt nya fina överkast, idag äre sol ute, vi skulle åkt te picasso idag vill jag,men eftersom hela familjen ska med så blire på torsdag och hoppas då att det är fint väder då med då, eller när det nu blir,
venne vad som händer idag faktiskt.

ska i veckan träffa sanna nån dag det blir skoj det:) , terr också nån dag:) borde köra styrka också:P

nästa vecka börjar äntligen gympan dock med ute gympa och jag hatar att springa tyvärr men men:) , sen åker anna te fjällbacka nästa vecka med ....och jag vill ut nån dag mkt problem jag har, sen äre hamnen med och antagningsbesked 2 kommer i augusti så jag hoppas jag at jag kommer in  där vore roligt jue:) sen börjar den riktiga gympan när skolan  börjar alla mina sööta barn:) sen ska marthina få bebis snart med wiie:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0