onsdag:)


idag gick jag upp nio, även denna dag ingen doktor för mamma ringde försent blö:P , men men såg blue water high och pratade med sannis på msn som redan när halv tio skrev 2 och en halv timme  kvar haha:P hon är för rolig:) sen ringde terris och då åkte jag ner te stan och åt mat med henne:) sen köpte jag sannas efterlängtade tv-serie "en fyra för tre" hihiih:) sen så gick vi te torget sen så åkte therece och hämta elias och jag åkte hem:) har ätit och sett extra showen från skansen:)

vi skjutsade iväg anna te QBIK stugan hon skulle te eda och spela fotbollsmatch:) kul:) sen så drog jag och mami te biltema men hitta inga klädhängare som vi skulle ha:) sen så blev det bergvik:) mamma handla en piketröja på gina till mig, 3 trosor på lindex ,ett par skor där och  trikåer,sen ett fint nattlinne på HM,tack mammi:) sen så åt vi glass där med sen åkte vi till stadsträdgården och satte oss på en bänk lite,nu är vi äntligen hemma ,ska duscha snart sen se om det finns nått kul på tvn annars Playa del sol;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0