onsdag:)


idag gick jag upp halv nio var gött faktiskt:) , smsa sanna och hon hade slutat va gött :) , såg nyhetsmorgon för kajsa är ju med sen lite blue water high, .
tog lite tid inan jag kom iväg te stan. men vid tjugo i ett tog jag bussen och sen lämna jag en tröja te anna som var på waynes och fikade hehe:)  sen gick jag te HM där sanna och carro var så kikade vi runt lite,sen åt vi mat  i mitt i city hamburgare åt jag och sanna och carro åt pasta carbonara:) hehe sen gick vi te MQ och lite gina och sen systemet och då fick jag med visa leg dåligt fast det inte var jag som handla men haha sen hemköp , tillslut åkte vi te IKEA ,där var det kul som vanligt, dock inget tvspel idag för det satt massa barn där  haha:P så vi hade kudd krig istället , as kul haah:P sanna är rolig måste jag säga, sen så skjutsade dom hem mig vilka snällisar:) nu sitter jag här och är mkt trött:)

imorn hoppas jag på picasso och sen träffa morbror anders,marianne och margit, sötaste tanten lätt:) hon är så snäll hon.
sen fredag vet jag ej vad som händer nått kul i alla fall, träffa terr snart igen med kanske:)
lördag- söndag?:?????  vet ej. sen så äre en ny vecka med gympa på tisdag jag är så glad längtar efter den jätte mkt nu, känner mig helt seg i kroppen orkar inte röra på mig heller haha:P  också vill jag ut nu snart med känner att jag vill ha lite cider haha:P

och jag hoppas jag kommer in på universitetet annars blir jag mkt arg:) , sen äre snart gympaläger med wiie:) och hamnfestival det kosta faan 100 kr om man skulle se på EMD dyrt:P ska ialla fall åka båtbuss med terri nån dag :) det var skoj förra gången så:)

             None                 
carro:)                                   Sannis:)                                  terri:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0