onsdag.

den mest tråkigaste dagen på veckan absolut meningslös:P okeej vart ute idag men var med terr och elias ute vid museiparken och satt på filt lite, sen så lekte elias lite där sen gick vi in på stan och sen så fixade vi ett ärende och fyy faaan va jobbigt det var att bära:P åkte bussen hem så nu har jag hemma och har plockat in den rena disken i skåpen duktig jag:)

vart i kil på match nu på kvällen, släppte av anna vid sannerudsvallen åkte te coop lite och handla goodis mums:) sen tebaka och intog bänken i 45 minuter typ sen började maychen det blev 5-1 te QBIK mycket bra:) ihihi, sen hemma nu har duschat precis  gött gött, känner mig dock trött..

jävla ont överallt idag efter träningen igår, ljumskarna,fötterna, m.m:P hahaha och imorn äre träning igen , kan slå vad om att den kommer att vara lika jobbig den haha:P fyy faaan, men men var gött att röra på sig efter alla dom här veckorna..
nästa vecka börjar äntligen inne träningen.

på lördag blire ut med terr, nöjes ser det ut att bli...
annars vet jag ej vad som händer i veckan, fredag alfie då med mamma och pappa:)
och snart vill jag ut med sannis , det är alllllra roligast som finns det:) ihihi.
yeaaaaj:)


tack och heej:P eller hoho som sanna säger:P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0