onsdag.


glömde skriva igår att lollo gjorde klockrenaste kraschen igår jävel va jag skratta, hon sprang på ansatsen till tumblinget så snubblar hon och gör en kullerbytta jag dooog, alla gapskratta louise med haahaha:P ,hon gjorde en krasch innan med men då gjorde hon volt in handvolt sennån krasch, hon är otrolig den där , finns bara hon som kan göra sånt där,skadar sig gör hon aldrig i alla fall:P

onsdag: vaknade halv tio 
Ååh har typ mått inge bras idag, har haft huvudvärk precis hela dagen är vädrets fel, kvaft och äckligt att inte åskan kommer snart undrar jag, har i legat i soffan och kollat på ebba och didrik,sen  följde jag med mamma och skjutsa anna te Qbik stugan hon skulle på match i råda,sen så åkte vi och kollade mormor och morfars lägenhet,sen så handla vi lite,nu har jag nyss ätit det var göttit:) nu blire lite korsord och sen duschen iskallt JA tack:P 

imorn äre torsdag,betyder gympa och leka med pernilla  tror jag:) ihihih.

restén av veckan tråk, vill träffa sannis ialla fall snart igen:)


               None
Lollo:)                                              jag tkr om denna bild:) 



bye bye:)
                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0