söndag:)


vaknade tio i tre i naty när anna och hennes kompisar kom hem,sedan tog det en jävla tid att somna om igen,men vaknade sedan halv nio och gick upp då:)

vart på konfa nu, lite tråkigt först eftersom jag och mamma fick sitta själva efterosm inte vi fick plats där dom andra var knas .) men men sen blev det väl klart så gick vi utanför kyrkan och gratta henne lite,sen gick vi hem te dom och fick lite mat,sen blev det tårta med och hon öppnade presenter sen åkte jag och mami te onoff och köpte batterier sen te willys och handla lite:) nu sitter jag här och glor , 

blev soppa och macka lite senare här och playa del sol och korsord:I) och nyss det sociala livet nån humorserie haha:) var ltie kul JA:)  

sen äre måndag imorn och då vet jag inte vad jag ska göra, IKEA kanske?::) sen sova i tid ska upp 5 på tisdag, för bussen går 05.55:)

jag saknar massa folk ,det är jobbigt, men men:)

Sannis är bäst:)

och Grattis till Elin som har blivit moster:) wiie:)

Kommentarer
Postat av: Jessi

usch jag hatar att gå upp klockan 5!!!

2008-07-06 @ 10:01:33
URL: http://jessi91.blogg.se/
Postat av: Anonym

2008-07-06 @ 10:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0