söndag:)


japps söndag idag, gick upp vid halv tio som vanligt,sen handla jag och mamma,sen så hämta vi pappi och anna så åkte vi te ikea jag fick ett nytt överkast,sen så gick vi lite på skutberget sen åkte vi lite,sen så vare mat lax idag inte så gött tyckee jagmen gick ner lite ändå:) har sett ltie playa del sol nu med.

vare på bio JAA!:), så jävla underbar film mamma mia the movie,först i början vare en som prata och sa välkommen te mamma mia the movie hahah:P sen i slutet av filmen började alla i salongen klappa händerna och sjunga as fint:) hehe så bra så bra,se den!:)



imorn äre måndag kanske borde man göra styrka nån dag under veckan för nästa vecka börjar gympan faan och uteträning fyy faan ovkså:P ska träffa sanna i veckan med men  vilken dag det blir kom vi aldrig fram te men nån dag:) hon är bäst.)


None                           Gammal bild, men jag och sannis:)
terr och jag.)                                    Sanna ochjag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0