söndag.


tråkig kväll  blev det igår som alla andra kvällar tycker jag;/  såg lite på mrs doubtfire och pratade med sanna på msn det var i alla fall skoj:) sen så gick jag och sov vid elva , fick ont i magen var tvungen att tugga i meej en link tablett vilket var bra för det gick över tror jag för jag somna sen vid kvart över tolv typ haha..

söndag: vaknade vid halv tio som vanlgit gött däää har suttit här nu lite orkar inte frukost har ont i magen nu igen lite, vad ska jag göra idag är ju frågan inget typ,men kommer nog bli rastlös som vanligt, vädret är inte så himla kul heller det regnar lite ibland, så jag venne vad som sker..

jag längtar te dom roliga sakerna gympa tisdag- torsdag, träffa sanna nån dag med:) , fredag kanske hamnen med  terri, lördag? söndag? sen måndagen äre götagalan med min sannis:)sen fortsätter det väl med nått roligt.sun cup börjar så ska nog ut på skutberget och kolla det , anna får ej vara med längre så hon ska vara matchvärd:)
gympaläger ve 33 med får man ju ej glömma.

sen så händer det väl inte så mkt mer... bye bye så länge:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0