tiiiisdag:)


SOLA skiner,yeaaaaj, vakna halv tio men orkade inte gå upp just då så klev upp kvart över tio:), sitter här nu och har läst tidningen förut  och råkat gått in i byrån med tån så fick jävligt ont  och faan va jag svor ahaha:P men det går väl över:)

har varit lite huslig nu haha jag och anna bakade och jag hjälpte faktiskt till:) sen laga vi ,mat jag dukade,solar gör vi också måste få färg , är vit liksom, men det börja ta sig nu haha:P har fått lite färg i alla fall snart ska jag byta om sen senare ta bussen te stan te hammarö och träna,
vi fikade det var gött, sen råka jag tappa min hudsalva ner från balkongen den försvann för jag var ut och leta hamna säkert på grannens balkong, jag kan inte leva utan den haha måste ha en ny:P

FYYY FAAAn vilken jävla jobbig träning, först springa 2,4 km för att uppvärma man fick gå i uppförsbackarna , sen så strech. sen styrka sen 5 jävla skit varv i hinderbanan jag doooog, jag har huvudvärk nu mina ben gör ont:P dålig kondis eller vad:P  

imorn blire fika med terr och elias i museiparken,sen fotboll :)
sen så torsdag äre gympa igen jag döörö:P sen äre ut på fredag hamnen tror jag:)





när jag och elias dansade         
var vi så här coola:)

Kommentarer
Postat av: malinm

Nu har äntligen min nya hemsida och design från Spotlife kommit! Jag vill veta vad du tycker om utseendet! Lämna en kommentar och säg vad du tycker :)



/malinm

2008-07-22 @ 11:36:48
URL: http://malinm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0