tiiisdag:)


idag då så vare först att gå upp 9, mamma skulle ringa doktorn men svarade tyvärr inte upptaget hela tiden:( får försöka en annan dag blöö!:( sen så såg jag lite playa del sol :) Älska programmet,pratade massa på msn med min bästaste sannis med som jobbade heh:) sen drog jag och mami te stanför att gå te tandläkaren,hade inget hål men jag måste ta tandtråd varje dag:) jaja sen mötte jag terr så vi åkte och hämtade lille elias hos dagmamman sen te stan och mötte johanna -lovisa och lars, sen gick vi runt ltie och jag och terr åt lite mat med:) hehe sen så vid halv fem åkte jag hem typ:)  gött att vara hemma nu faktiskt:) , ska duscha snart sen så se allsång kl 8 bästa programmet på sommarnen det sa terri förut haha:D  och nästa vecka är jag där LIVE med marie:) wioooho älskar allsång, förra året var jag där med bääästaste sannnnis:) hoihihi

ska träffa sannis i veckan med fast vet ej vilken dag än eftersom hon inte visste vilka dagar hon jobbade men det spörs:) och då får hon sin efterlängtade "en fyra för tre"som jag ska köpa med mig åt henne snäll jag:)

i helgen vet jag ej vad det blir ,men vi är tydligen bjudna på konfirmation men venne om nån ville gå dit haha:D töligt men det är ju min kusin som tar så borde ju gå dit hehe:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0