tisdag:)

fyyy faan va jobbigt det var att kliva upp tio i sju, men jag ska inte klaga sanna gick ju typ upp i ottan hon så:P
fick sms av terr tjugo över sex och sannis tio i sju bra det så jag vaknade:) nu blev det frukost dock bara mjölk orkar faan inget annat:P ska klä på mig sen bege mig te bussen innan åtta sen möta terr i stan halv nio sen åka tåget mot kr-hamn ska träffa thereces vän sandra som jag med känner lite som har flyttat dit hiihh:)

Yeej en hel dag i kr-hamn, en trevlig liten stad, tåget gick 9.00 på morgonen halv tio kom vi fram då kom malin,conny och sandra och mötte oss.gick hem till dom såg sannas hus och då blev jag sååå glad:) , sen så kolla vi lite i deras lägenhet sen öppna hon lite presenter hon fick ,sen så gick vi ner på stan för att äta lite, blev johanssons, sanna rekommendera:) , sen gick vi runt där litr sen satte vi oss i i järnvägsparken i brist på annat:) sen så gick vi mot tåget och då tog jag och terr en bänk som stod på en perrong typ ich bar den te skuggan hahah:) as kul sen satt vi där sen tog vi tåget hem då åkte jag hem med bussen sen åt jag mat,sen klädde jag på mig sen vare gympa,var skoj att träffa alla igen., faan va jobbig  träning  men kul ändå:),ihihi
träffade ingen jag kände i kr-hamn:)

vill träffa sanna nån dag i alla fall:)

måste bara säga det är så jävla roligt att vara med Sanna.
hon gör mig så glad hela tiden , hon är väldigt rolig:)
tur att hon finns måste jag bara säga,
vem skulle jag annars skratta så mkt med:)
när man väl börjat skratta med henne går det inte att sluta:)
hon är bäääst:)

None
jag och sannis på
statt:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0