tisdag:)


yes tisdag,vakna innan sju och trodde klockan var nio eller nåt,fick ialla fall då ett sms av sanna som skrev att det var dags att vakna haha:) rolig hon. sen somna jag om och vakna 08.57 så jag klev upp då och såg nyheterna och sporten för kajsa var med hehe:) sen så fastna jag lite vid tvn,. smsa te sannis med som hade slutat och var påväg hem gött för henne:) läser bok nu lite och lyssnar på bästa mamma mia the movie låtarna älskar dom:) hehe does your mother know låten är bäst:)

var på bergvik med mami och anna,.jag fick det linnet jag ville ha:) wiie, sen åkte vi te ikea och köpte överkast och fikade lite grann sen handla vi, anna övningskörde från ikea och från willys:) wiie,  och nu har solen försvunnit med bajs,är alltid fint väder på mornarna men framåt nu blire grått och snart regn med kanske man vet aldrig:)  therece var i sunne hon skrev hon förut på sms skoj:) venne vad jag ska göra men ikväll äre ALLSÅNG bäääästa:)

imorn ska jag nog träffa sanna och carro för dom skulle te karlstad tror jag,blir trevligt det:)

en vecka kvar te gympan idag wiiie:) längtar.

Kommentarer
Postat av: Mamma Jessica

God dag! Sugen på tävlingar? Kolla min blogg då :)

2008-07-15 @ 10:17:41
URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0