tisdag.onsdag.torsdag.

tisdag:  börja med att jag gick upp klockan tjugo i fem, alldeles för tidigt men, sen åkte jag och mamma och hämtade marie och sen te bussstationen var noll folk där men haha,sen 05.55 gick bussen mot sthlm, sen efter typ fyra timmar i bussen var vi framme i sthlm, då vare åhlens för toalettbesök, sen så for vi runt lite i stan, sen så åt vi mcdonalds blev big mac och då fick man ett cola glas med haha:) sen så innan två tog vi tuben mot slussen väl där fråga vi typ 7 pers om vart vi skulle jag visste men inte åt vilket håll man skulle haha, sen så kom vi fram te katarinahissen då fråga vi en igen hur man kom ner te vattnet haha herreguud, sen tillslut hitta vi båten så checka vi in och installera oss,sen ringde jag alice som inte lät att må så bra, hon var lite sjukis, men sen skulle vi leta efter swedbank automat fanns ju noll, tillslut när vi hade fort runt påp halva götgatan finns det en på medborgarplatsen det var sjukt långt dit:) sen handla vi cola på pressbyrån sen tog vi tuben te slussen igen och sen gick  vi mot djurgprdsfärjan,sen så in på skansen  satte oss lite på en grej, och sedan när en tant och en gubbe gick fick vi deras platser på bänken as göltt vare, men jag satte mig i ett tuggummi dock så satt typ fast på bänken så marie fick torka men det gick ej så satt på en plastpåse på bänken haha:) sen så ringde alice och lät inte frisk så hon sa att hon kommer inte, så hon var hemma och vilade och sov för hon hade lite feber:) sen så började väl allsång så småningom sen vid halv tio vare slutt men innan det fick jag sms av alice att vi skulle ses dagen därpå:) så det gjorde vi upp:)
sen tog vi djurgprdsfärjan tebaka och gick te båten där vi åt pizzaslice gött, sen så duscha  och så sen sov vi mkt gott:)

Onsdag: gick upp halv åtta för att sedan äta frukost vid 8.00, efter det packa vi och städa och så, sen så tog vi tuben mot skanstull där alice bor, okeej frågade en person om vägen , och sen tillslut hitta vi alices hus så fick koden av henne så traska vi uppåt, gosa lite med bebisen as sööt är hon, sen så gick vi ut te en lekpark det var skoj,hon är as sööt, vi gungade och så, sen satte vi oss lite på gräsmattan hon satt i mitt knä as goo;) sen så vid 11 gick vi mot tunnelbanan för att möta kajsa för att lämna lovis,sen följde vi med alice hem te henne och hämtade våra grejjer, sen följde hon med oss te tunnelbanan för att hon skulle handla lite ,så vi kramades heej då och hon lova mig att hon skulle komma och hälsa på mig i karlstad snart goo hon:)
sen for vi te stan och gick runt sen så åt vi tacobuffe på åhlens as gött vare, sen så traska vi mot cityterminalen och gick på toa sen gick vi te våran buss sen vare att åka hem,väl hemma kom mamma och hämtade mina grejjer och sen gick jag och marie te torget för att se rix fm festival, det var bajs mkt folk haha, fyy faan men vi såg lite i alla fall:Dsen vare slutt då köpte jag och marie korv,.gick sedan te bussstationen men hann inte äta mkt förens maries buss kom, och jävel va mkt folk det var där, dom satte in typ 4 extrabussar te Karlskoga/krisitnehamn för det var skit mkt folk, 1 te deje/forshaga så marie kom på te slutt,sen skjutsa anna mig på sin cykel hem snäll hon:) sen gick jag och duscha,men sov jag,

Torsdag: vakna lite tidigt,,såg ett sms från sanna haha:) hon är goo, sen så sov jag och vakna 9 då fick jag lite mer sms och jag även skicka också:) sen somna jag om tills 10.15 haha, sen så såg jag allsång , nu sitter jag här snart äre mat och sola skiner ju också idag,sen ska jag med mamma och se när anna spelar träningsmatch blir skoj det:) hhe

annars så vet jag ej? imorn? lördag? kanske va med nån,det spörs helt enkelt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0