torsdag:)


jävel va varmt,var faan redan 25 grader kvar över nio haha:) sett på blue water high och så:) nu ska jag och mamma ut ltie och köpa glass mums:) annars vet jag ej vad jag ska göra, sannis imorn hoppas jag på:) 
tur att jag smörjde in mig nyss annars bränner jag mig väl som vanligt haha:P 

hoppas det är fint väder på  tisdag när jag ska te sthlm och allt,och Alice ville följa med på allsång woooho jag är mkt glad över det:) hon fråga mig så snällt igår så:)  på onsdag äre rix fm festival med:) roligt..
jag är arg över att kristinehamns kalaset kostade pengar med jag som ville se noice:)

igår sa elias att han med ville träffa mig men då sa therece att jag var hemma,då sa han:nån annan dag:P söööööt bolll:Dgooo han är:)

på söndag blire konfirmation med johanna kusin ska ta:) blir väl trevligt, hehe blir nog bara jag och mamma för anna vägra typ haha:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0