torsdag:)


älskar torsdagar lätt!:) , klev upp 08.50 yeaaaj:) ,läste tidningen, sen så såg jag nyheterna och sporten som kajsa talar om, hon är duktig hih:) , nu ska jag nog äta lite frukost fast juice bara orkar inte göra macka men vi får se om jag orkar:P ska se blue water high kvart i:)

då har vi besökt den fina staden kristinehamn då, åkte ut te picasso anna körde te kristinehamn, vi åt fika och så där ute och sen kika vi lite:) sen åkte vi en liten sväng i kristinehamn innan vi begav oss mot lunedet mellan karlskoga och storfors, där var det med mkt fint och där åt jag glass, och den andra colan för dagen haha:p sen efter ett tag åkte vi hem mot karlstad igen och då började det regna:) , gött att vara hemma líte nu , för sen ska vi åka te mormor och morfar och fika lite eller nåt för morfar fyller nämligen år på lördag, också får man träffa morbror anders och marianne och margit  ska vi skoj:)

imorn ? inte en blek,,vill ut nån dag snart var så längesen sist:) men  vem ska man ut med tro?:P det är frågan får fråga någon nån dag:)

Kommentarer
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. af Uppsala

I dag ska jag köpa en mascara, men behöver tips på en bra mascara. Har du en bra mascara du skulle kunna rekommedera mig?

2008-07-17 @ 09:45:37
URL: http://veckomagasinet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0