torsdag:)


GRATTIS RONJA OCH FILLE 18-ÅR!:)


tycker om torsdagar, sola skiner idag , jag gick upp tjugo i nio för att väcka anna som skulle ut och springa sen såg jag litre nyheter men det var tråkigt för kajsa var inte med haha, ska se blue water high.
klädde på mig sen kom carro och linda så gjorde dom en present te anna K som fyller 18 imorn, sen så har jag väldigt ont i magen just nu , och bläää,..... är hungrig, det är för varmt åt mig och allt skit.
sen äre gympa utomhus, blööö orkar faktiskt inte på riktigt springa , så död blir jag:( huvudvärk kommer jag lätt få.

Tr´änat nu, gick bra idag inte lika jobbigt faktiskt,2 ,4 km kan ta sig men det gick bra kom levande tebaka. sen så blev det strech och upp och ner  för en grej som liknar en trappa 10 gånger var och löpskolning,sen styrka, sen 2 varv i hinderbanan, var lagomt trött sen, sen blev det hälla resten av vattnet på pernilla som såklart gav hon igen och jag blev jätte blöt:P sen åkte jag och mamma te ica och köpte cola:P nu har jag duschat nu ska jag nog äta nåt>:)
nöjes på lördag alltså, hoppas det blir skoj:)


hoho så länge:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0