torsdag:)


åååh favvo dagen, gick upp 9 för att väcka anna, ser inte så bra ut ute, lite grått blandat med sol knas väder, hoppas på att huvudvärken kan hålla sig borta idag hade det nämligen hela dagen igår men aldrig kom åskan, knas.

idag har jag vart med mami och köpt busskort, väl behövligt:) sen så handlade vi sen skjutsa mamma mig te stan och träffade jag  pörnis lite vi åt glass och så:) sen så tog jag buss hem och sen såg jag ebba och didrik och åt mat, nu har jag bytt om och väntar på att få gå te bussen och sen åka te hammarö och träna, har marthina och lotta idag bara tror jag:) har fett mkt träningsverk men men vi får se hur det går:)

har gympat nu det var gött men varmt och så, jobbigt också för den delen:) hiihih men men  dushade sen och nu pratar jag med sannis på msn och marie ska snart sova jag:)

imorn blire ? systemet i alla fall , kanske med sanna:) oihih.

ut med sannis och ronjis på lördag:) wiiie
bääästaste.

                                             None
och idag har ELIN namnsdag                          Sannis:)
    GRATTIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0