Alla dar i sthlm:)


nu ska jag berätta om mina dagar i sthlm::)

onsdag:  börja med att jag gick upp kvart i fem, för att sedan åka te station,mötte spaak med och sen bar det av mot sthlm. väl framme köpa SL kort för att sedan ta tunnelbana spaak gick av i gullmarsplan för att åka buss sedan mot farsta där tina bor, då jag fortsatte te bagarmossen väl där så packa ja g upp och kolla upp hur jag skulle åka mot liljeholmen sen , så sen bar det av först slussen sen byta där mot 14 mot fruängen, väl framme vänta på spaak och co skit länge,sen kom vi fram te skärholmen och då sprang vi som faan men alice hade redan sprungit ut men vi hann hänga runt champagnen och allt det där och kramas lite och så:) sen drog alice och skulle åka flak och då passade vi  att äta lite mat, senare drog vi te tantolunden och satt i gräset då sket en mås på min tröja så jag inte kunde ha den mer synd:P sen så åkte vi med buss te alice där det var studentmottagning och alice var jätte fin, massa mat och så, sen öppnade hon massa presenter, sen efter massa tjat från dom följde jag väl med te mosebacke där alices klass skulle h¨lla till coh alice var mkt full haha, skit kul att se, satt där en stund innan jag gick te tunnelbanan för att åka te bagarmossen  morbror mötte mig och sen somna jag gött:)

Torsdag:  gick upp vid 9.00 för att duscha och göra mig klas för nästa student som var min kusin,sen så dekorera vi och dukade lite sen bar det av mot söder även denna dag fast te jensen gymnasium vid vintertullstorget, det var skoj att se:) sen vare mottagning hos morbror men erik var så seeeg jag hade bråttom med men sen hann jag äta lite och så, sen drog jag te tunnelbanan för skulle möta emma vid odenplan så jag kunde lämna mina saker,sen åkte vi mot enskedehallen och skulle kolla gympa men det var typ inga som tränade så vi kolla USM laget, sen tog vi följe med alice på tuben hihi en station:) , sen så gick vi och handla sen åt vi lite med, sen vare sängdags.. gött

fredag:  gick upp halv tio och åt frukost,sen gick vi ut  te kungsträdgården och läste bok och götta oss, sen så såg vi nordens största ballongsläpp var så jävla coolt:P sen kika vi på stan lite och åt en hamburgare och cola,sen så gick vi te centralen för att möta karin och co som kom vid 3:) sen så gick vi te våran lägenhet och sen så lite senare drog vi te täby för att kolla fristående förträning,träffade alice lite med,, sen drog vi hem te oss och åt mat, sen gick vi och la oss:) götttt

Lördag: gick upp kvart i sju för att sedan äta frukost och ta oss ut te täby, kom dit så vi hnan se deras  hopp förträning såg bra ut ,men sen vare defilering och tävling men då gick det inte så himla bra men 4 fall på hopp och 2 fall på matta vilket slutade med en 21:e plats:) sen så gick vi te täby centrum för att äta lite mat och kika,se iväg te hallen igen för att  se pool 2, det var skoj ,sen såg vi lite förträning för pool 3 innan vi drog tebaka in i sthlm för att gå på stan lite och kika , sen te hem och äta mat och sedan stan och sedan te AK och domoch spela junior jeopardy det var kul ,sen följde terr med oss och sov hos oss .. hehe:) sen sov vi.

söndag:  SISTA dagen ville verkligen inte åka hem, men gick upp tjugo över sex för att vi skulle städa sen gick vi te tunnelbanan as tidigt haha senare roslagsbanan mot täby väl framme gick vi en smygväg så vi slapp betala haha, sen så  vare dags för final herrar och mixed,sen gick vi te täby centrum och åt på taco bar mummms:) sen så tebak te hallen för att kolla damfinalen örebro ägde faaan allt:P sen sa jag heej då te mina kära vänner Alice och tina och gav tinus en försenad present,, faan vad jag saknar  dom,en te lägenheten hämta grejjer sen så te centralen för att köpa något att äta  sendan kliva på tåget för att åka hem gött vare..

men saknar faan sthlmarna:) dom är bääst::)
Sööta Alice:)
Alice :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0