fredag:)


igår vare sista dagen på lägret då:) skoj skoj, gött att det var slut faktiskt,nu väntas lönen på måndag 800 gött dä:)
sen hade inte vi nån träning igår det var tråkigt men:)



Fredag idag, spöregn hela morgonen, nu börjar solen kika fram gött dä,så man får en fin midsommar istället för en regning.hehe,åt nyss frukost, snart ska jag och mamma te bergvik,sen så ska jag hem och så sen ska jag ta bussen te marie i deje har aldrig åkt buss dit men får väl se vart jag hamnar haha:D ska äta massa gott och jordgubbar och så:)
ska hem imorn venne vad som händer då men..

te veckan blire kanske att träffa sannis det tkr jag verkligen var så längesen nu:) träna tisdag torsdag,sen äre gympauppehåll vecka 27,28,29 så då blire styrka fy faan men haha:D gött dä


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0