fredag:)


torsdag igår var med pörnis på stan vi kika lite och åt glass och lite donken:) sen tog jag buss hem och åt igen,sen skjutsa mamma mig te gympan,det var skoj först tumbling sen hopp:) sen styrka haha nu äre inte träning förens om 3 veckor ska bli gött att vila lite men köra styrka.)


fredag :  var med marie i stan, betalade mobilräkning as bajs:P , sen så kika vi runt lite och handla lite, sen så åt vi mat på donken sen mötte vi AK lite:) sen så åt vi glass och kika lite mer:) sen så åkte vi hem:) nu har jag nyss duschat,
köpte i stan ett linne för 30 kronor på barnavdelningen på cubus:P ,ett par trosor, sen så Playa del sol dvdn;) haha brukar ju se det hos sanna så köpte en egen haha:), sen så ett par bruna bikinitrosor på HM:P haha,
jaaoo sen blire nog varning för  jönssonligan lite, men nu äre playa del sol jag ser wooho:) ny säsong med berätta sannis woohho en gång till:)

och imorn blire att dra te kristinehamn ett tag:) träffa sannis lite var så längesen nu:) saknar henne faktiskt:)

och på söndag kommer min syster hem jaa:)

jäääävel va tråkigt, på dåligt humör :( tråkigt det, men men , också regnar det ute blöö:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0