lördag:)

japp igår firades det midsommar med marie, var hos henne , vi skulle grilla gick åt helvete så vi stekte fläskifilen i stekpannan istället haha;D sen åt vi potatissallad,gräddfil färskpotatis och gurka till:) mums,,sen så lite senare jordgubbar,grädde och glass:) så göttt, och massa colao ch päron cider alkoholfri:)
sen så tog vi en cykeltur runt hela deje var gött att komma ut lite, såg ltie av deje haha:D
sen så hem och spela fia och åt chirre och dirre,sen så satt vi vid datan lite med,sen vi 2 gick vi och sov:) vi somna väl typ tjugo tre. pratade även med underbaraste sannis i telefon,sen smsade jag massa med henne med, goo hon:)

sen söndag: vakna 9 jag men gick upp halv elva då jag gick te toan:) sen så frukost sen så klä på sig sen följde merie mig te bussen sen vare att åka hem:)
gött att komma hem ialla fall:) är trött och har ont i magen nu, har ätit och grejjs också och duschat gött:)


imorn? städa borde jag göra, sen te veckan blire? sannis nån dag kanske hoppas:) sen terri och elias med och kanske lite pörn och gympa tisdag och torsdag:) lagferre lördag?:P haha vore skoj faktiskt:D
sen vet jag inte vad som händer mer hoppas på att solen kikar fram mer nån dag så man kan sola massa:)


gött             
UMS:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0