måndag,2:a juni:)

igår var en bra dag!; åkte ju sthlm för att kolla SM final och lisa följde med blev jätte glad och kacki också men:) tog lite tid att hitta fram te täby men väl framme hittade vi våra platser och var glada :) sen så vare lite trampolin och sen mixed final sen DMT sen herrar och dam finalen underbart att se Salo skrek som faan:) hon är bääääst och det ledde te SM guld för  STG GRATTIS:) på defilering sjöng man nationalsången med hahha:Dstack innan prisutdelning för att vi skulle hinna med bussen hem, träffade alice och tina lite först och sa vi ses på onsdag igen haha:)  sen stannade vi på mcdonalds i enköping det var gottit:) hihih, sen så fortsatte våran resa, vi körde så ska det låta det var skit kul:) jag .karin och stina var i samma lag wooho vi kom 2:a:)  sen vare äntligen dags att komma hem det var gottit att sova också:)


måndag: hatar måndagar det är tråkigt tycker jag:) gick upp halv tio helt ensam hemma som i fredas, mamma jobbar te fyra,pappa te fyra anna ? nåt:) ska se skilda världar snart hiihih, sen vet jag inte läsa och sola lite kanske, sen kanske jag borde gå ut lite med :)

tisdag imorn gott  ska på ett möte sen te bergvik sen träna kl 18.00, och packa ska jag också:) sen äre äntligen onsdag, då drar vi med tåget 06.04:) woooho sthlm  here we come.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0