onsdag:)

onsdag idag gött , har varit på arbetsförmedlingen idag blöö, sen hälsade jag på  anna lite,sen var jag och terr och gjorde ett ärende, sen följde jag dom hem sen kom mamma och hämta  mig så drog vi te affären och handlade lite:) 
nyss ätit nu ska jag koppla av med min bok:)

imorn händer mkt ska se när lina springer ut för hon tar studenten, sen äre mottagning hos henne halv fyra typ ska försöka hinna med johanna också men dumt att dom springer ut samtidigt:P dålig tajmning:P

sen fredag blire nog båtbuss med terri och vädret håller,sen lördag nöjes med marie,sen nästa vecka äre gympaläger, sen så på måndagen ska vi ha kick-off med våran grupp eftersom vi fick 5 nya gymnaster igår från SM 2:) yeaah,

sen vet jag inte vad som händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0