onsdag:)

orkar aldrig skriva blogg haha, men nu äre ialla fall gympaläger, är på eftermiddagen mellan 12.30-16.45 är lite jobbigt men gött ändå:)  i måndags hade vi kick-off på kvällën hos jenny och mickey åt glass och prata om framtiden och såg på filmer:) sen tisdagen tränade vi och det var as jobbigt, idag vare inget efter så gött så gött:) ska nog se lite fotboll sen,sverige kanske behöver mitt stöd som sanna sa haha:)
sen ska vi hämta anna hos anna med lite senare,sen ska jag sova i tid:)
imorn äre sista dagen på lägret blir buss dit sen mami hem gött, sen så handla ltie inför fredag, sen fredag ska jag åka te deje te marie , vi ska äta gottit och jordgubbar och massa godis och så:) mysigt sen ska jag sova där med :) hihi
är ju midsommar, sen vet jag ej vad det blir, blir nog att träffa sannis nästa vecka var så längesen så kan vi hitta på nått skoj:) hon är bra:)

har inget mer planerat i sommar mer vore med allsång på skansen:) sen så götagalan som nu mera heter karlstad grand prix:)


Gammal bild, men jag och sannis:)            Sööta Alice:)
sannis och jag:)                        saknar alice mkt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0