onsdag:)


tråkig dag! JAA som alla andra dagar, försökte skynda på anna förut men det kunde man ju glömma hon är jusegast, kom iväg vid tio i tolv,sen skulle hon köpa solglasögon och jag byta min väska som gått i sönder på 2 dagar, den sprack! sen så snabbis in på åhlens köpte en ny väska där.:) sen gick vi fort mot busstationen där anna vänta med annas grejjer:) , sen så efter vi vinkat av anna och anna och linda så åkte vi te bergvik och käkade på mamas pizzeria jag bjöd typ:) var inte värst gött men haha:D sen så hem och slappa, gjorde även upp med marie ALLSÅNG 8:e juli och vi ska sova kvar där på vandrarhem en båt:) mysigt, sen  så nu har jag duschat och sett lite blue water high kvällsmat och tv snart:)

Imorn lite pörnis ska mötas tio i tolv typ:) ska köpa bussbiljetter te sthlm med:) ihih sen äre gympa också , hoppas inten springning det får gärna regna på eftermiddagen :) hahaha,


fredag? träffa marie tror jag, lördag? söndag?sen bara frågetecken vad jag ska göra:) , sen så 8.e juli ALLSÅNG here we come:) och rix fm 9:e... 26:e juli kristinehamns kalaset ska dit och se noice:) haha:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0