onsdag:)

giår blev det en bra dag men det var skit varmt orka:) men men jag klarade mig, salo kom te träningen det var skoj, i slutet såg vi SM varven och fick tårta som det stod grattis sandra på ingrid är snäll hon:) blev i alla fall hem sen efter och packa resten som var tråkigt men var tvungren haha:)

onsdag: Uppe med tuppen ,JAA:P helt pigg för att vara 04.45 jag klev upp, äter lite frukost nu borde klä på mignart med så att jag kan kolla igenom min packning ordentligt:) sen ska jag åka vid tjugo i sex typ mamma kör mig det var bra:) sen går tåget 06.04
kanske ingen mer blogg denna veckan kommer ju hem på söndag, men kanske får låna  datorn hos morbror man vet ej hiihhi:)


Kommentarer
Postat av: Mli

Missa inte min bloggdesign utlottning!
Gå in och kika, kanske är något för dig.
Ha de bra.

2008-06-04 @ 05:44:28
URL: http://crazyhappy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0