söndag:)


Fredag:  idag åkte jag hem te terri och sen fick jag mat där,köttfärsås och makaroner mums,sen gick vi iväg te cafe slusswakten för att åka båtbuss, vilken upplevelse sen berätta en tant en massa om karlstad och så,sen väl framme där igen efter 1,52 minuter så åt vi lite glass där sen så gick vi te terri och hämta elias vagn så promenarde vi mot stanoch köpte pommes te elias och jag och terri korv, sen så gick vi mot museiparken där sundsta/älvkullen skulle gå på bal på blue moon bar:) hihii johanna var jätte fin verkligen:)sen blev det hem och glooor:P

Lördag: Jag och anna var på stan ihopp om att hitta något fint , vilket jag gjorde en klänning på gina iih:) sen åkte vi te mammas jobb så åt jag lite sen så gick vi hem,sen vare bara att sitta och glo,såg klart på livet är en schlager,sen blev det sunes sommar,sen så duschade jag och klädde mig,sen åt jag pizza lite,sen tog jag bussen mot staden väl där  väntade jag lite på marie,sen gick vi te donken och påt mat,sen kom vi på att jag hade glömt min kamera hemma så vi fick sätta oss på bussen och åka och hämta den haha:D vilken offring;) men sen kom vi te stan igen och då ferra vi lite,sen så nööööjes var skit skoj :) lotta var där också:) sen maries mamma och hämta oss sen väl hemma så somna jag som en stock:)

söndag:  idag gick jag upp halv tio typ, sen så duschade jag och så,sen drog jag te bergvik med bussen, väl där så kika jag lite sen träffade jag på sanna och gittan och leif mkt trevligt:) köpte rosa-the movie, aftonbladet m.m:) sen har jag slappat och kollade på rosa:) hiihih, nu ska jag snart med anna på fotboll och kolla tror jag QBIK- bråten IK :)

imorn blire gympaläger, 12.30-16,45  varje dag tills torsdag blir gött det:) sen 18.00 imorn äre kick off hos jenny och mickey:) 

sen så fredag midsommar med marie ska äta gott och äta jordgubbar, hemma hos merie:)
sen funderar vi på attt åka kryssning snart med för har presentkort vore bra att uttnyttja det och då hoppas jag att Sanna vill följa med också:) hiihih;D
sen vet jag ej vad som händer mer, inget planerat får ta dagarna som dom kommer.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0