söndag:)


igår lördag: gick upp 07.45 för att sedan ta mig ner te stan för att sedan ta bussen te kr-hamn,träffade mormor på busstationen med heh:) sen for jag iväg ,gick te sannas hus själv för att ho hade ju inte klivit upp än haha:D väl framme så sitter hon i sin säng med datan rolig hon:) sen skulle hon duscha och det tog förstås tid,sen vandra vi ner te stan i alla fall  och sen hem te elin och fikade lite:) mys.! sen gick vi ut te stan lite och kikade på lindex så köpte dom två klädesplagg:) sen så satt vi lite vid en grej och det var så gött med sol ute:) sen skulle vi vandra hem men fastna vid pizza house där  vi åt lite:) sen vandra vi hem och eller först te konsum sen hem te sannis och slappade gött:) sen så 18.05 skulle jag med bussen så sannis följde mig:) var tvungen att skynda mig hem efter en impuls grej att följa med marie och jennie te harrys sen haha:P och sannis skulle med ut:)
väl hemma köpte jag och mami pizza:) sen hem och duscha och så ,sen kom marie och hennes mamma och hämta  mih och skjutsa oss te jennie,fick tårta av henne också så satt vi där,sen skjutsa jennies pojkväns kompis oss te stan hehe:) sen gick vi in på harrys okeej inget ställe för mig var väl rätt skoj men ändå inte massa gamla folk jue:P gillar mer typ statt, nöjes eller arena haha:) sen vid 01.18 får jag ett sms av sanna att hon stukat foten jag ba shiit:( så ringde jag henne,synd om henne vare i alla fall lillla vännen:(

söööndag: duschat, handlat jordgubbar, sett playa del sol,hämtat anna på busstationen såg crille;) sen så playa del sol igen, duscha ,jordgubbar nu det var min dag typ:P rätt tråk men:)

i veckan blrie nog sanna vi ska äta donken;) hehe, sen så pörnis nån dag:) tandläkaren  tisdag,mamma ska ringa doktorn imorn med så att jag kan kolla upp min handled behövs:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0