tisdag:)

goick upp halv tio såg liite skilda världar sen åkte vi för att fixa massa saker, först banken,sen ikea,sen bergvik,sen stan sen skjutsa mamma mig te det där mötet, och sen så hämta hon mig så fixa vi massa saker sen lämna papper där sen handlade vi nu är jag äntligen hemmaa så jävla varmt ute för faan:) har packat lite men inte allt kommer väl bli som vanligt allt i sista minuten haha:D yeaha:) men får packa klart i kväll
snart äre mat med sen är det träning 18.00-21.00 gött men varmt salo kmr med yeah:D
sen ska jag helst sova i tid:)

imorn blire upp 04.45 sen så ska mamma skjutsa mig ner te stationen och där möter jag spaak sen går tget 06.04:) är framme 09.15 då ska vi ta tunnelbana spaak går av i gullmarsplan och tar buss mot  farsta medans ja gfortsätter te bagarmossen där jag ska till min morbror och lämna saker och klä på mig studentkläder,sen ska jag möta tina och spak nånstans:) hiihi sen blire Alices student:)

Kommentarer
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Goddag!
Hoppas du haft/har en bra dag :)

2008-06-03 @ 15:27:04
URL: http://jyees89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0