älsklings torsdag:)


jahap tränat nu då,vet inte riktigt om det gick bra för nån idag,AK grät, emma grät jag grät för jag gjorde nåt i foten i trampetten det knaka så jag fick linda blää:( inte alls bra. hoppas jag kan köra på söndag annars blir jag arg :) men menn vi får se foten var jätte blå för dom hade lindat så hårt haha:P



en av mina favvo dagar är det, hihihi  gick upp vid halv för pappa skulle åka te stan, ska nog äta frukost snart, och en bege mig ut på en promenad lite fast det regnar, krm behövad fall jag ska vara pigg ikväll på träningen sista innan söndag nervös börjar jag bli i alla fall:) hehe, men men frukt ska det ätas sen,


imorn äre fredag vilket betyder  fristående träning, sen så lets dance och grejjs på kvällen.

lördag fristående med barna på kvarnberget. sen så på  eftermiddag/kvällen sova hos karin med gympa brudarna och göra film haha:)
söndag tävling,

snart Grencuperna med längtar fast jag ej får tävla på den men haha:) ändå .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0