fredaag.


ojj va gött med fredag idag,
idag har jag faktiskt varit lite duktig först bäddat om i sängen, sen så dammsugat, sen affärn och handlat:) hiihih..sen så såg jag kråkguldet,sen drog jag te stan så mötte jag pörn så gick vi te gina tricot hon handla  en kjol,sen blev det mcdonken sen hemköp sen buss sen vare dans:) hha nu är jag hemma:) ska se tv och så:  tråk men finns inget annat att göra.. jag vill leka med nån juh:)


i helgen blire nog lugnt, söndag äre gympa så och bara en vecka tills värmlandscupen:) sen äre 4 veckor te Grencuperna med längtar fast jag är för old  för det:) men men ska bli skoj att hejja på mina bruuudar:)

inte så långt tills pappa fyller år,sen anna,sen elin-nina-alex på samma dag,grodan, salo mfl:)
sen jag då fast det  är i maj det:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0