fredag.

gött med fredag, gick upp vid tio tiden, sen så åt frullle,klädde på mig sen bädda jag om i sängen,sen damma jag,sen dammsuga as duktig.. sen så blev det eva och adam film i typ 2 timmar sen åkte jag och mötte pörn som vanligt innan fristående,gick te gina hon köpte en tunika sen så blev det fristående var trevligt dansade på amandas plats idag heh:) sen hem med bussen sen så åt mat och såg postkodsmiljonären,sen vare lets dance Hejja tony och annika som faan alltså, dom är bäst..sen tog jag och mamma oss en sväng om i vardagsrummet bugg blandat med lite twist as kul men mamma blev helt slut efteråt.Phehe

imorn blire först henrik( tremönning) med mamma och pappa ska laga bilen lite men innan systembolaget och så, sen så hem och duscha och äta lite sen möta marie kl 8 typ sen äta donken,sen dra te nöjes och shaka gärnet:) 
dansa bort alla problem man har:)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0