fristående m.m


så duktig är jag har städat mitt rum och rensat lite skit med:P låg på golvet och dammsugat haha:P  as braa:D


redag idag sjukt gött, gick upp nyss:) min fot ser bra ut dock knakar den lite men det går nog bra:) hehe

 sen äre lite solstråls ledare möte,sen fristående träning,sen hem äta och sen äre lets dance om jag kmr att få se det? för mamma och pappa brukar ju se så ska det låta och ikväll kmr ju sefton hit och då är ju anna och han där :P satans missar lets dance helvetet:P

imorn äre lördag först köpa trikåer med mamma,sen till friståendet med minitruppen,sen hem sen sticka te karin vid 18.00 typ:) hehe ska bli skoj skoj:)



Älskade laget:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0