långfredag..


fettt tråkig fredag, bläää tråkigaste på många veckor ingen rolig på msn ingen alls faktiskt. sen är jag sur/ledsen, jaaa jag är dum ibland , herregud.:( vi får väl se när detta ordnar sig.


jahap längsta dagen på året är här, men AK tror det inte men hon ba: den är ju 24 timmar lång :P men jaaaa men inte på det sättet ditt nöt:P men men kmr nog hinna bli rastlös innan denna dagen är slut aha.
gillar inte påsk så mkt man äter bara så mkt godis samma som jul typ, och jag längtar te tisdag då äre träning.

vi åkte lite jag,mamma och pappa förut sen släppte vi av pappa,sen åkte vi te bergvik, köpte present te anna och en ljusblå klänning te mig och ett par skor sen också:) sen köpte jag en present te Emma också:) ihihih.


imorn äre påskafton och då blire mat och så inget mer typ mormor och morfar åker te sthlm med bilen jag vill också dit:) ska väl sitta hemma och glo antar jag.

sen äre söndag tråk tråk röd dag och allt och måndag med. sen tisdag leka med pörnis?:) sen träna äntligen sen onsdag barngympa,sen torsdag gympa igen,sen fredag fristående,sen lördag bio med merie?:P sen söndag gympa,sen måndag inget,sen tisdag gympa och sen onsdag gympa och anna fyller 18:) sen torsdag äta tårta och träna:P sen fredag ÅKA till Grencuperna:)

jag hoppas verkligen allt ordnar sig , orkar inte med allt skit. det är mitt fel men ändå:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0