lördag 1:a mars:)

igår var jag med marie på stan. jag köpte en tröja och en annan sak på mique, sen åt vi en hamburgare,sen wienerbröd sen så glass också mkt gott, sen så åkte hämta mamma mig vid halv sju så åkte vi och köpte pizza .sen åt den sen duscha jag sen så lets dance och lite så ska det låta med:) sen hjälp! sen lets dance och linda åkte ut hhahhah:P sen sov jag typ:P

Lördag idag vilket innebär GRATTIS SANNA PÅ 20-ÅRS DAGEN IDAG:) ,  systembolags myndig dååå. heheh.
ska skicka ett fint sms sen till henne, och imorn komer hon hem från teneriffa, även ett GRATTIS til Gittan sannas mamma som också fyller år idag fast 51 år då:) 
idag ska jag städa sa mamma, sen så träffa therece lite tror jag:)

sen imorn söndag äre minitrupen sen egen gympa och sanna kommer hem wiie:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0