Lördag+söndag


börjar med lördagen: den inleddes med att jag och mamma köpte trikåer och så, sen så skjutsa hon mig til kvarnberget där minitruppen hade fristående, såg bra ut:) sen hem med bussen,sen duscha sen äta lite sen så gick jag till karin,  anna var där sen så kom AK och sen nina och therese :) sen cykla vi til max och åt sen så kom micka då tog vi bussen och då ska vi ta med AKs punkna cykel på bussen haha, först fick vi inte men när Micka blev ARG fick den åka med haha:P sen så hem te karin och se melodifestivalen och ge pengar te lena som skulle te maxi så fick vi lite godis:) jag hejja på perelli och nordman alla andra typ på Amy diamond, men synd för henne förö Perelli vann yeah:) då drog vi igång med Allsång på take me to your heaven svenska först sen ltie engelska HAHA:d sen så var det film som AK hade med massa gammalt haha:P as kul vare jue. sen skulle vi sova men det gick inge så bra men till sist så:)

söndag: klockan var ställt på 06.03 gick väl upp runt då gjorde oss i ordning, åt frukost, sen så skjutsa mamma och lena oss te Hammarö, först plocka vi fram och allt sen uppvärmning sen så förträning först babes sen bruds gick bra:) sen så värma upp lite mer sen så förträning tumbling sen så hopp körde 2 tzuckor:) yeaaah:P
sen så vare dags för defilering hehe:) sen nr 10 våran tur stod på min tzucka men satte i en hand som alla andra med gjorde vilket ledde till ett s ilver med poängen 8.10:) sen så vare tumbling såg bra ut vilket ledde te guld där vi fick 7.75 tror jag:) sen så fristående babsen: 7.95 2:a och brudsen: 8.10 1:A :) fettt bra:) 4 medaljer te SM 1:)
sen vare och plocka ihop och gå hem:) sitter här nu och tittar ut på solen som skiner mys:) hehe:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0