måndag

det är måndagen den 17/3 och det SNÖAR:O fy i helvete va tråkigt det ska inte vara snö nu för faan, nu är jag lite arg det är typ värsta snöstormen ute. ocb snön ska ligga kvar med bajs.
gick och la mig 22.30 igår tidigt för mig och sov nu ändå till 09.30 typ gött vare som faan:)
frukost snart blire venne om jag ska gå ut idag men kanske kan ju inte sitta inne hela dagen:)

imorn äre solstrålarna först sen mig själv, sen onsdag solstrålarna,sen torsdag-söndag är hallen stängd så ingen förens nästa tisdag och då äre påsklov:) sen efter påsklovet äre tisdag-torsdag-söndag sen tisdag-torsdag sen äre Grencuperna Junior i Göteborg och igår såg varven bra ut men vi kämpar med helskruvarna bakåt vill ju ha likavarv på det:) hehe. men  trampett såg bra ut som alltid:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0