onsdag.


onsdagar är bajs, idag gick jag upp kvart i tio typ,sen blev det frukost och nu har jag klätt på mig och hämtat posten och blivit stolt över tina för hon tog körkort förut:) wiie., ännu en av mina kompisar snart är jag själv utan. blöö,
vill ha min farmor, jag tror farmor är snällare än mormor,eftersom pappor är snällare än mammor haha:P

sen äre solstråle gympa känner för att ej gå ut är på tråk humor, ska nog gå och se på Sound of music, älska filmen:) hehee.

imorn äre sista redskapsträningen inför tävlingen på söndag, ladda blir för imorn ska det gå bra:) hihih.

fredag: fristående:)

lördag: fristående för barna,sen så sova hos karin med gympabrudarna fläta hår på möran, spela in film på kvällen haha och äta max eller mcdonalds?:P hee.
sen söndag äre värmlandscupen på hemmaplan:) får träffa min goooosi gooos sannis:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0