onsdag.


det var en bra onsdag idag, gick te willys för att köpa tom och jerry påse sen skulle jag gå tebaka och då råka jag gå en omväg ahha:P orka men detvar ju sol och allt så det var gött, sen såg jag lotta på bråkmakargatan, sen så åkte ja buss te hammarö  och tränade solstrålarna:) idag var jag på bra humör tills typ för en stund sen, men m en så blire ibland.


igår vare ju träning då, gjorde nått nytt system med nått diagram som man skulle fylla i på vilken säkerhet man låg på sträckt salto , haha okeej jag körde en salto för jag tänkte rondat flickis sen slängde jag mej lite, en riktigt terran slängis den funkar alltid:P fick min bag också den var mkt fin:)
och AK grät för inget funka:( så himla synd om henne för man blir lika ledsen själv, och inte kan man trösta heller i alla fall inte jag. men men.

imorn äre torsdag -skärtorsdag och pappa fyller 54 år:) sen äre fredag- långtråkfredag,sen lördag-påskafton massa god mat, sen äre söndag- påskdagen och Emmas 17 års dag:) sen måndag- annandag, sen äre äntligen träning på tisdag först solstrålarna sen onsdag med solstrålarna ,sen blire väl att leka med pörnis också lite , kanske sanna?:) men hon har tenta så ska låta henne plugga:)
sen äre torsdag och fredag sen äre helg igen och sen helgen efter äre Grencuperna Junior 5 träningar kvar typ:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0